.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمايت مشروط مشاركت از موسوي

حزب مشاركت در جلسه روز گذشته خود براي انتخابات رياست جمهوري دهم به اين نتيجه رسيد بصورت مشروط از ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري دهم حمايت كند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حزب مشاركت در جلسه روز گذشته خود كه از ساعت 14 تا 20 و به مدت شش ساعت به طول انجاميد به اتفاق اكثريت موافق در جلسه به اين نتيجه رسيد تا از ميرحسين موسوي در انتخابات رياست جمهوري دهم با اعلام شرايط خود از جمله انتظارات و توقعات اين حزب و در مجموع حاميان خاتمي حمايت كنند.
قرار است حاميان خاتمي و حزب مشاركت در اواخر اين هفته با مير حسين موسوي ديدار كرده و شرايط خود را براي حمايت از ميرحسين موسوي با وي درميان بگذارند.
پيش از اين در تاريخ 28 اسفند ماه سال گذشته حزب مشاركت در جلسه‌ مشترك شوراي مركزي جبهه مشاركت و روساي مناطق كه 5 ساعت به طول انجاميد قرار بود در خصوص اقدامات آتي حزب مشاركت پس از كناره‌گيري سيد محمد خاتمي از انتخابات رياست جمهوري دهم تصميم گيري شود اما اين جلسه بدون هيچ نتيجه اي براي چندمين بار پايان يافته بود.
حسين كاشفي سخنگوي جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفتگو با سايت حزب مشاركت با اشاره به اين جلسه گفت: دومين نشست مشترك شوراي مركزي، دفتر سياسي و رؤساي مناطق جبهه مشاركت ايران اسلامي به نيابت از كنگره يازدهم حزب براي اتخاذ تصميم در رابطه با انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري روز شنبه با حضور اكثريت قاطع اعضا تشكيل شد و پس از بحث و بررسي 6 ساعته به جمع بندي نهايي در رابطه با موضع حزب در انتخابات آتي دست يافت.
وي افزود: همانطور كه پيشتر اعلام شده بود كنگره يازدهم حزب با اكثريت قاطع اعضا حجت الاسلام والمسلمين سيد محمد خاتمي را به عنوان كانديداي حزب در انتخابات رياست جمهوري معرفي نموده بود و در عين حال براي شرايطي كه به هر دليل ايشان نامزد انتخابات نباشد به شوراي مركزي، دفتر سياسي و رؤساي مناطق جبهه مشاركت ايران اسلامي نيابت داده بود كه براي شرايط جديد در نشست مشترك اتخاذ تصميم نمايند.
عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت اظهار داشت: در نشست روز گذشته، پس از استماع گزارش مسئولان مناطق 31 گانه حزب 30 استان و منطقه كرج از جمع‌بندي نظرات اعضا در سراسر كشور و پس از بحث و بررسي پيرامون پيشنهادهاي مناطق، اعضاي شوراي مركزي و دفتر سياسي،در نهايت حزب با اكثريت قاطع در مورد ادامه حضور جبهه مشاركت در عرصه انتخابات با تأكيد بر شعار «تغيير سازنده» و فعال ماندن اعضا و هواداران در جهت تحقق اين شعار به جمع بندي رسيد.
كاشفي افزود: در اين جمع بندي كه مقرر شد جزئيات آن در رابطه با چگونگي عملياتي شدن و نحوه اعلام عمومي آن بر عهده شوراي مركزي حزب گذارده شود با توجه به انصراف آقاي خاتمي و در شرايط به وجود آمده حال حاضر،با اظهار نظر مثبت نسبت به نامزدي جناب آقاي مهندس مير حسين موسوي، بر ادامه تلاش حزب در جهت پيگري مسأله به اجماع رسيدن كانديداهاي موجود منتسب به جريان اصلاحات بر اساس مكانيزم نظرسنجي تأكيد شده است.
كاشفي سخنگوي جبهه مشاركت در پايان تأكيد كرد كه شوراي مركزي حزب در جهت اين مصوبه رسمي حزب بلافاصله اقدامات لازم را صورت خواهد داد و پس از رايزني‌ها و اقدامات مقتضي در سريع‌ترين زمان ممكن جزئيات تصميم‌نهايي حزب را به منتشر خواهد كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.